Πέμπτη, Ιουλίου 13, 2006

Μαρία Πενταγιώτισσα - Μποστ

Ήταν η πρώτη μου επαφή με Μποστ και έτσι δεν είχα ούτε προσδωκίες ούτε προκαταλαμβανόμενες απόψεις. Ούτε με το μύθο της Μαρίας της Πενταγιώτισσας είχα προηγούμενα οπότε την είδα τη παράσταση ως τελείως μα τελείως άσχετη. Δε μπορώ να πω ότι έπιασα τυχόν συμβολισμούς, αναφορές ή παραλληλισμούς Ελλαδίτσας-Μαρίας . Ίσως και ο Μποστ να μην είχε κάτι τέτοιο στο μυαλό του όταν το έγραψε.

Το εξέλαβα ως μια εκλεπτυσμένη επιθεώρηση και ως τέτοια την καταευχαριστήθηκα. Γέλασα με τη ψυχή μου και έφυγα πιό ανάλαφρη από το θέατρο.
Μου άρεσε ο δεκαπεντασύλλαβος και η "καθαρευουσιανίζουσα" γλώσσα.
Ενοχλήθηκα λίγο από κάποιες βωμολοχίες (ελάχιστες ομολογώ αλλά είμαι πουριτανή τελικά).

Όλοι οι συντελεστές έκαναν εκπληκτική δουλειά. Ιδιαίτερα ο κ. Φιλιππίδης ήταν εξαίρετος.

Συνολικά μία καλοδουλεμένη, προσεγμένη παράσταση από το θέατρο Διαδρομή.

Σε περιοδεία όλο το καλοκαίρι.
Στο Νομο Αττικής αύριο Πέμπτη 13 Ιουλίου στη Νέα Μάκρη και μετά από Σεπτέμβρη πάλι.

2 σχόλια:

Σταυρούλα είπε...

Αυτό ακριβώς που περιγράφεις! Αν πήγα λίγο προκατειλημμένη αρνητικά ως προς τους ηθοποιούς, μιας και δεν είναι λίγοι οι "ηθοποιοί" που με μια επιτυχημένη σεζόν στην τηλεόραση βρίσκουν τη ευκαιρία γι αρπαχτές και ως προς το είδος, όπως τουλάχιστον το έχω δει να "εκτελείται". Ήταν εντέλει απολαυστικό. Γέλασα με την ψυχή μου χωρίς να το περιμένω!
Ωραίο κι αυτό σου το μπλογκ, Αλκιμήδη! ;)

αλκιμήδη είπε...

Ευχαριστώ ρενάτα μου,
μοιάζουμε πιο πολύ από ότι υποψιαζόμαστε νομίζω
:)